荣光无限论坛

找回密码
注册

QQ登录

只需一步,快速开始

搜索
查看: 1771|回复: 1
收起左侧

人 物 誌 : 幕 後 和 音 (2007)

[复制链接]
发表于 2009-11-12 19:27:25 | 显示全部楼层 |阅读模式
2.jpg





49 EMI 78
便

退

评分

参与人数 1荣币 +40 收起 理由
lktgwd + 40

查看全部评分

 楼主| 发表于 2009-11-12 19:35:11 | 显示全部楼层
相关新闻还有:

洗廁所淋鏹水苦在心   那時那地那人:袁麗嫦、柳影虹淚濕歌衫

7080年代,陪香港人一起走過電視撈飯日子的,不但是演技精湛的男女演員,還有那些金曲繞樑的歌手,其中包括主唱《鱷魚淚》的袁麗嫦,及《天蠶變》插曲《換到千般恨》的柳影虹。然而,歌聲背後,竟滿是淚痕──從小便是孤兒的袁麗嫦,為求有棲身之所,17歲便要洗廁所;柳影虹登台演出,遭客人恐嚇淋鏹水……對她們而言,辛酸往事較任何一部經典劇集更為難忘。 撰文:戴彩煥



麗的電視78年推出的劇集《鱷魚淚》同名主題曲,令袁麗嫦一炮而紅,一出道即入選港台「第一屆十大中文金曲」。本來,袁麗嫦大可在樂壇大展拳腳,但瞬間竄紅的她卻瞬間消失。回想當年,袁麗嫦實在心有不甘,她日前接受專訪時說:「點解我唔唱?因為唱片公司冇歌畀我唱囉!自己又唔識作曲,點同人爭?而且,我唔可以好專心做,因為我係孤兒,養父養母年紀又大又唔識字,我家庭負擔好重,邊有時間諗咁多嘢、邊度識為自己打算!」

任文職兩年就因為袁麗嫦的不懂事,令她與養父母流離失所,她說:「我自細住喺爸爸(養父)宿舍,爸爸退休之後,佢公司求其畀份工我做,等我哋可以繼續住宿舍,當時新人係冇咁嘅資格,佢公司咁做已經對我哋好好!當年我17歲,好記得第一日返工,原來畀個廁所刷我洗廁所,你估我係阿嬸咩!當時我真係好難受,但都『骨』一聲吞咗去。不過,做咗一日之後,老闆畀咗份文職我做,一做做咗兩年,做做吓我簽咗唱片公司,成日要做騷要宣傳,周身唔得閒,於是我辭咗寫字樓份工,咁就衰啦!一辭就冇地方住,呢個包袱,我諗番起都好內疚!」

寧放棄事業不懂為自己爭取,不懂講說話,其實是袁麗嫦事業最大致命傷,她說:「啱啱出《鱷魚淚》隻碟,有個舊同學好坦白同我講:『人哋畀啲咁嘅歌你(《鱷魚淚》除外),你都咁畀心機唱?』佢一講,我愕咗然,唔知點答,係喎,嗰啲冇人肯唱嘅歌就質畀我唱,我應該出聲,但當時年紀細、冇主意,公司(EMI)唔理我、對我唔好、畀埋啲垃圾歌我唱。嗰時自己純到有啲鈍,如果唔係我點會咁霉、點會銷聲匿迹?最好笑係後來我俾公司雪藏咗都唔知,到睇報紙先知,因為我同個記者講,話《百厭仔唔肯吔飯》首歌唔好聽,冇melody冇音樂感,公司咪雪我囉!」在合作極不愉快情況下,袁麗嫦與唱片公司提前解約,從此退居幕後做和音,羅文、張國榮、徐小鳳和林子祥等個唱,她也有份參與

袁麗嫦後悔當年不懂為自己爭取,但柳影虹卻認為許多時怎樣爭也爭不到。柳影虹說:「有啲嘢畫公仔唔使畫出腸,有時想爭,有啲人可以付出啲某啲嘢,可以犧牲某啲嘢,你係做唔出,總之機會嚟到自己就要好好把握!做人總有得有失,當年如果我得到好多,可能我又未必搵到個好家庭,咁忙嘅話邊有時間拍拖!」

登台遇醉貓回想當年水銀燈下唱歌登台日子,柳影虹也有不少驚心動魄的難忘往事,她說:「有次夜總會登台,有個客人飲醉酒,叫我落台同佢敬酒講生日快樂,又話唔畀我出門口,又話要淋我鏹水,我驚到即刻報警,跟住成隊差人送我返屋企。不過,個客後尾知道自己唔啱,第日專登走嚟跪低同我道歉,我知道佢唔係有心,所以原諒咗佢。」

70
80年代,首首電視劇主題曲和插曲也是金曲,但今日,卻難有一首半首得到共鳴,柳影虹感慨說:「o依家嘅劇集都唔吸引,隻歌又點會吸引吖!」
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表